Szukaj

Technologia

wady i zalety drewna

Wady i zalety drewna

Drewno to najstarszy materiał konstrukcyjny i przez tysiące lat stosowania człowiek odkrył chyba wszystkie jego wady i zalety. Współcześnie coraz częściej zastępuje się je innymi surowcami (tworzywami sztucznymi, stalą), jednak są dziedziny, w których jest bezkonkurencyjne. Choć nie jest to materiał idealny (a może właśnie dlatego), drewno zyskało już około 30 tysięcy zastosowań. Dlaczego?

wady i zalety drzwi drewnianych

Wady i zalety drzwi drewnianych

Drewno to dla większości ludzi ponadczasowa klasyka i jedyny słuszny materiał na drzwi do domu czy mieszkania. Czy takie rozwiązanie ma jednak wyłącznie zalety? Sprawdzimy to w poniższym artykule.

wady i zalety domów modułowych

Wady i zalety domów modułowych

Domy modułowe to budowle, które powstają z połączenia kilkunastu gotowych elementów. Elementy te, są wytwarzane są w fabryce, a następnie składane w całość na miejscu budowy. Istnieją zwolennicy i przeciwnicy takiego sposobu wznoszenia domów. Zobaczmy, jakie są ich argumenty.

wady i zalety blachodachówki z posypką mineralną

Wady i zalety blachodachówki z posypką mineralną

Blachodachówka z posypką mineralną ma wady i zalety, przy czym jest to stosunkowo nowe rozwiązanie, a więc nie tak popularne jak tradycyjna dachówka czy zwykła blacha. W jakich przypadkach sprawdzi się ten rodzaj pokrycia? Co trzeba wziąć pod uwagę, decydując się na blachodachówkę z posypką?

wady i zalety suszarki do ubrań z pompą ciepła

Wady i zalety suszarek do ubrań z pompą ciepła

Suszarki do ubrań z pompą ciepła mają swoje wady i zalety. Z jednej strony nic nie może się równać z zapachem świeżego prania suszonego na powietrzu, jednak w chłodne i deszczowe dni takie urządzenie jest na wagę złota. Ale czy warto płacić więcej za nowoczesną technologię?

wady i zalety telefonu na kartę

Wady i zalety telefonu na kartę

Telefon na kartę ma swoje wady i zalety. W Polsce znacznie więcej osób wybiera telefon na abonament, jednak oferty prepaid również mają swoich wiernych odbiorców. Zazwyczaj są to osoby młode (nastolatki i studenci), które nie mają jeszcze swoich stałych dochodów. Z telefonów na kartę korzystają również osoby dorosłe i seniorzy, którzy chcą mieć pełną kontrolę nad wydatkami.

Wady i zalety Aero-Therm

Aero-Therm to nowatorskie rozwiązanie w branży budowlanej, które ma wady i zalety. Na czym polega? Aero-Therm to masa szpachlowa zawierająca mikrosfery szklane 3M oraz aerożel, czyli najlżejszy znany materiał stały o wyjątkowo niskiej gęstości i najniższym współczynniku przenikania ciepła. Masa znajduje zastosowanie w ocieplaniu budynków od wewnątrz, likwidacji mostków termicznych oraz przeciwdziałaniu wytrącania się wilgoci w pomieszczeniach. Niniejszy artykuł przedstawia najważniejsze wady i zalety Aero-Therm, na podstawie których każdy może wyrobić sobie własne zdanie o tej technologii.

wady i zalety telefonu na abonament

Wady i zalety telefonu na abonament

Telefon na abonament to popularne rozwiązanie, które ma swoje wady i zalety. Jak podaje raport Urzędu Komunikacji Elektronicznej, w 2021 roku aż 72,7% użytkowników telefonii komórkowej korzystało z oferty post-paid. Dlaczego większość osób woli płacić comiesięczny rachunek niż kupować doładowanie raz na jakiś czas? Z jakich powodów niektórzy rezygnują z abonamentu?

wady i zalety androida

Wady i zalety Androida

Android ma wady i zalety, jednak tych drugich prawdopodobnie jest więcej, bo system ten ma około 72-procentowy udział w mobilnym ruchu internetowym. Trudno powiedzieć, czy użytkownicy na całym świecie ubóstwiają „zielonego robota”, jednak jedno jest pewne – żaden inny system operacyjny na urządzenia mobilne nie jest tak rozpowszechniony i łatwo dostępny. Na czym polega fenomen Androida? Jakie wady mogą zniechęcać do wyboru urządzeń z tym systemem?

wady i zalety reklamy w internecie

Wady i zalety reklamy w internecie

Reklama w internecie ma wady i zalety. W czasach zdominowanych przez internet trudno sobie wyobrazić promowanie działalności bez tego medium. Reklama online zastosowana umiejętnie zapewni marce rozpoznawalność i zwiększy konwersję na stronie internetowej firmy. Z kolei nieprzemyślana reklama nie przyniesie żadnych efektów (poza stratą pieniędzy), a nawet może negatywnie odbić się na wizerunku.

Ostatnio dodane

Kategorie